środa, 10 czerwca 2009

xxx

I tak sobie zaczęłam wyszywać,narazie mały obrazek,ale już zdążyłam pruć i zmienić kanwę :) Weszłam, do sklepu z tkaninami,by zobaczyć co oferują.Na początek trafiłam do stojaka z kanwami,byłam zaskoczona,mogłam wybierać nie tylko w gęstości,ale też kolorze.Kupiłam "ciemną biel" i niebieściutką po 150x65,a prosiłam tylko po pół metra i miało kosztować razem 15 zł zapłaciłam 12zł,czyli z gratisami u facetów fajnie się kupuje :)) Tamborek też musiałam kupić,bo mój mały i nie wygodnie się wyszywało.Teraz kombinuje jak znaleźć czas na wszystko,najmniej mam zrobionego żółtego kocyka i chyba sobie go odpuszczę narazie.Do tego przeglądam forum ze wzorami,forum ma tylko 486 stron,a ja w ciągu 3 dni dałam radę 210 i sporo sobie ściągnęłam,a nuż się kiedyś przyda.Do tego się okazało,że nawet sporo mam gazetek (jak na niezajmowanie się xxx) w tym jedną włoską,którą zakupiłam dobrych parę lat temu i teraz się przydała. Chomikowanie czasem wychodzi na dobre.Jeszcze muszę znaleźć sklep z tanimi mulinami,bo mój ma drogie :) Kochana Eda podzieliła się wzorami elegantek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz