niedziela, 30 sierpnia 2009

:))

Moje pierwsze wyróżnienie :)  -Warto zajrzeć na ten blog

Dostałam je od Przemeka i przekazuję dalej :

Przemek

Zakątek Edy

Stowarzyszenie Anonimowych Włóczkoholików

Fiubzdziu

Koala

Persjanka

Żeby nie wymieniać wszystkich,bo każdy blog do którego wracam zasługuje na wyróżnienie,zdecydowałam się na wypisanie piątki :)

Noelka nie usztywniałam czapeczki bojąc się ,że podrapie głowę Alicji :) Też myślałam,że bez krochmalu nie będzie się trzymać,ale jak sama widzisz-płyn do prania  i suszenie na piłce pomogło :)

Przyjemnie jest kiedy jeszcze komuś spodobają się moje "trudy" :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko,w ten chłodny ostatni poranek wakacyjny :)

3 komentarze:

  1. dziekuje za wyroznienie..to wielka przyjemnosc czuc,ze ktos docenia to co robimy..piszemy..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za wyróżnienie:) Jest mi niezmiernie miło:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń